[mn_kkstar]

بهترین مرکز فیزیوتراپی شانه در تهران چه خدماتی ارائه می دهد؟

بهترین مرکز فیزیوتراپی شانه در تهران چه خدماتی ارائه می دهد؟ اگر شانه شما در یک تصادف آسیب دیده باشد و یا جراحی تعویض مفصل انجام داده باشید، قطعاً پزشک فیزیوتراپی شانه را برای شما تجویز می کند. اینکه به کجا مراجعه کنید و چه خدماتی به شما ارائه می شود، بسیار مهم است. در این مطلب می خواهیم با بهره گرفتن از تجربیات دکتر حبیب رشادی به شما در شناخت یک مرکز فیزیوتراپی خوب برای شانه کمک کنیم. دکتر حبیب رشادی متخصص ارتوپدی و جراح تعویض مفصل زانو می باشد که در بهترین مرکز فیزیوتراپی پونک تهران کلینیک سپنتا فعالیت می کند.

خدمات یک مرکز فیزیوتراپی شانه در تهران چیست؟

بهترین مرکز فیزیوتراپی شانه در تهران می بایست خدمات مربوط به شانه اعم از شانه ای که آسیب دیده و یا جراحی شده را ارائه دهد. در این بخش از مطلب می خواهیم خدمات مربوط به شانه را یک فیزیوتراپی خوب برای شانه باید ارائه دهد را بیان کنیم.

تجهیزات مربوط به بررسی و تشخیص مشکل مفصل را داشته باشد

یک مرکز فیزیوتراپی خوب برای شانه در تهران می بایست امکاناتی از قبیل آرتروسکوپی شانه را انجام دهد. همیشه همه بیماران از پزشک به ارتوپدی یا فیزیوتراپی ارجاع داده نمی شود و برخی از آنها مستقیماً به مراکز ارتوپدی و فیزیوتراپی مراجعه می کنند. بنابراین یک فیزیوتراپی خوب برای شانه باید امکانات و تجهیزات لازم برای تشخیص آسیب ها را داشته باشد.

تزریق های مربوط به مفاصل را انجام دهد

اگر یک فیزیوتراپی خدماتی مانند تزریق به مفصل را انجام دهد، می توان آن را به عنوان بهترین مرکز فیزیوتراپی شانه در تهران معرفی کرد. تزریق های مفصلی یکی از اقداماتی هستند که کمک می کند دردهای بیمار بدون جراحی بهبود یابند. البته این تزریق ها ممکن است برای برخی از افراد پس از جراحی، به عنوان یک روش ترکیبی استفاده شوند.

انجام حرکت های اصلاحی برای بهبود فرم مفصل

بهترین فیزیوتراپی شانه در تهران می بایست در کنار متخصص ارتوپدی، تیم پزشکی متخصص و کاربلد را بکار گیرد. در واقع تیم پزشکی در یک مرکز فیزیوتراپی است که فعالیت های درمانی بیمار را پیگیری می کنند. حرکت های اصلاحی از این قبیل فعالیت های هستند که برای اصلاح فرم مفصل استفاده می شوند.

درمان های لازم با امواج صوتی را انجام دهد

شاید اسم امواج صوتی برای شما کمی عجیب و غریب به نظر برسد. بد نیست بدانید که شاک ویو همان امواج صورتی است که برای بهبود مشکلات مفصلی استفاده می شود. یک فیزیوتراپی شانه در تهران باید این خدمت را نیز در لیست خدمات خود برای بهبود مشکلات شانه داشته باشد.

از لیزر در خدمات خود استفاده کند

یکی از مهمترین خدمات بهترین مرکز فیزیوتراپی در تهران استفاده از لیزر درمانی یا لیزر تراپی است. لیزر یکی از پرکاربردترین تجهیزات در بهبود وضعیت مفاصلی مانند شانه است. پزشک برای بهبود آسیب های ناشی از حرکت های ورزشی و یا تصادف، به بیمار لیزردرمانی را توصیه می کنند.

بهترین مرکز فیزیوتراپی شانه در تهران را انتخاب کنیم؟

بهترین مرکز فیزیوتراپی شانه در تهران با تمام خدماتی که یک مرکز ارائه می دهد، می بایست تیم با اخلاق و صبوری داشته باشد. اینکه یک فیزیوتراپی در تهران همه خدمات را ارائه دهد، نمی تواند کافی باشد. تیم پزشکی خبره و در عین حال صبور می تواند یکی از گزینه های بسیار مهم در انتخاب یک مرکز فیزیوتراپی خوب برای شانه در تهران باشد.  تخصص های پزشک ارتوپد و همه مجوزهای کلینیک از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که باید هنگام مراجعه به آنها توجه کنید.

کلینیک سپنتا بهترین فیزیوتراپی شانه در تهران

بهترین فیزیوتراپی شانه در تهران  که همه این خدمات را داشته باشد، کلینیک سپنتا می باشد. کلینیک سپنتا با حضور دکتر حبیب رشادی، بهترین دکتر فیزیوتراپی در تهران همه این خدمات را ارائه می دهد. برای دریافت مشاوره و نوبت می توانید روزهای زوج با کلینیک تماس بگیرید و یا مراجعه حضوری داشته باشید. برای دریافت نوبت با شماره مطب تماس حاصل فرمایید.

نظرات در مورد کلینیک سپنتا

فوق العاده کلینیک سپنتا کلینیک مجهزیه برای فیزیوتراپی و ارتوپدی فنی
یکی از دوستانم برای ارتوپدی فنی اونجا میرفت. خیلی راضی بود
میگفت وقتی دکتر و متخصص ارتوپدی حبیب رشادی هم توو مرکز حضور داره واقعا احساس خوبی
بهت میده. واقعا کارشون عالیه
کلینیک سپنتا دکتر حبیب رشادی هم اونجاست. این کلینیک در زمینه ارتوپدی فنی، انواع فیزیوتراپی و
اوزون تراپی خدمات ارائه میده
کلینیک ارتوپدی سپنتا یکی از مجهزترین و بهترین کلینیک ارتوپدی
به خصوص آقای دکتر حبیب رشادی که الحق و النصافی متخصص و خبره هستن
جراح و متخصص ارتوپدی علاوه بر جراحی، وضعیت بهبودیتو پیگیری می کنه
زیر نظر پزشک برنامه فیزیوتراپی بعد از عمل رو میگذرونی. در کل بخوام بگم مجموعه کاملیه
تهران فقط دکتر حبیب رشادی جراح و متخصص ارتوپدی در پونک
دکتر در کلینیک ارتوپدی سپنتا هم فعالیت می کنن
کلینیک سپنتا یکی از بهترین مراکز ارتوپدی در تهرانه که فیزیوتراپی، ارتوپدی فنی، پی ار پی،
اوزن تراپی و خیلی از خدمات رو داره
خیلییییی مجهز و تر تمیزه

کلام پایانی

بهترین فیزیوتراپی برای شانه می بایست همه خدماتی که یک بیمار برای بهبود شانه خود نیاز دارد را داشته باشد. این خدمات می تواند شامل تزریق، لیزر، شاک ویو و یا ورزش و حرکت اصلاحی باشد. در این مطلب هر آنچه می توانست به شما در شناخت یک مرکز فیزیوتراپی شانه در تهران به شما کمک کند را بیان کردیم. اگر در این زمینه سوالی دارید، می توانید در انتهای این مقاله و در بخش دیدگاه ها آن را با ما درمیان بگذارید.

سنجش تراکم استخوان

دکتر حبیب رشادی

جراح و متخصص استخوان و مفاصل عضو انجمن آسیب های ورزشی، جراحی زانو و آرتروسکوپی اروپا دوره های تکمیلی جراحی های تعویض مفصل زانو و آسیب های ورزشی از انگلستان دوره های تکمیلی جراحی بازسازی منیسک و رباط های صلیبی از اتریش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *