[mn_kkstar]

بهترین مرکز فیزیوتراپی پونک غرب تهران

بهترین مرکز فیزیوتراپی پونک غرب تهران کجاست؟ بهترین فیزیوتراپی اشرفی اصفهانی کجاست؟ وقتی متخصص مفاصل یا ارتوپد برای شما فیزیوتراپی تجویز می کند، مطمئناً به دنبال یک مرکز خوب و مجهز خواهید بود. یک کلینیک خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ در این مطلب قصد داریم به شما در شناخت و انتخاب بهترین مرکز ارتوپد تهران کمک کنیم. در کلینیک سپنتا می توانید زیر نظر دکتر حبیب رشادی متخصص ارتوپدی و جراح مفاصل، خدمات فیزیوتراپی را دریافت کنید. کلینیک سپنتا بهترین کلینیک حرکات اصلاحی در غرب تهران است همه خدمات فیزیوتراپی را ارائه می دهد.

بهترین مرکز فیزیوتراپی تهران
بهترین مرکز فیزیوتراپی در پونک تهران

شاخص های مهم بهترین مرکز فیزیوتراپی پونک تهران

کادر متخصص داشته باشد

بهترین فیزیوتراپی در تهران می بایست از کادر مجرب و متخصص برخوردار باشد تا دوره درمان خوبی را سپری کنید. کادر متخصص نسبت به تمامی آسیب های مفاصل و مشکلات پس از جراحی شناخت دارد و به خوبی می داند که باید فعالیت بیماران محتاطانه باشد. یک کادر متخصص و زبده از بکارگیری تمرین های سخت خودداری و درمان آرام اما موثر را برای بیماران استفاده می کند. سپنتا کلینیک آسیب های ورزشی پونک از بهترین مراکز فیزیوتراپی است که این خدمات را ارائه می دهد.

به محل زندگی شما نزدیک باشد

یافتن بهترین فیزیوتراپی تهران به تنهایی کافی نیست. در کلان شهرها به دلیل ترافیک سنگین و سختی رفت و آمد برای بیمارانی که مشکلات مفاصل دارند، نزدیک بودن مرکز فیزیوتراپی اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر ساکن پونک و یا محدوده غرب تهران هستید، ما کلینیک سپنتا را به شما معرفی می کنیم.

بهترین مرکز فیزیوتراپی تهران

کلینیک سپنتا با حضور پرافتخار دکتر حبیب رشادی بهترین جراح تعویض مفصل زانو در پونک تهران تمامی خدمات فیزیوتراپی را ارائه می دهد. حتی اگر ساکن پونک نباشید، با یک مراجعه به کلینیک ارتوپدی سپنتا متوجه خدمات کامل و بی نقص آن خواهید شد.

تمامی خدمات  فیزیوتراپی را ارائه دهد

خدمات بهترین فیزیوتراپی تهران می بایست کامل باشد، به گونه ای که تمامی مشکلات مفاصل را برای بیماران مختلف پوشش دهد. یعنی بیمار با مراجعه به بهترین مرکز فیزیوتراپی تهران نیازی به مراجعه به مراکز دیگر برای دریافت دیگر خدمات نداشته باشد. به ویژه در تهران که با سطح بالایی از ترافیک روبرو هستیم. بیمار ممکن است جراحی کرده باشد و نتواند برای مدت طولانی بنشیند اما در یک ترافیک سنگین ناچار می شود این وضعیت را تحمل کند.

درمان دقیق

بهترین فیزیوتراپی در تهران می بایست در توانبخشی بعد از جراحی عضلانی و اسکلتی درمان دقیق ارائه دهد. یک کلینیک فوق تخصصی فیزیوتراپی این خدمات را برای بیماران به بهترین شکل ممکن در نظر می گیرد.

تجهیزات پیشرفته داشته باشد

بهترین مرکز فیزیوتراپی تهران می بایست تمامی تجهیزات پیشرفته و بروز را داشته باشد. چرا که با تجهیزات پیشرفته و بروز، می توان جدیدترین فناوری ها را بکار گرفت و روند درمان را سرعت بخشید. علاوه بر این تجهیزات جدیدتر روش ها و متدهای درمانی متفاوتی را ارائه می دهند. در واقع کلینیک سپنتا یک مرکز حرکات اصلاحی در غرب تهران است که شما می توانید تمامی خدمات مربوط به فیزیوتراپی را در آن دریافت کنید.

بهترین مرکز فیزیوتراپی تهران برای انجام حرکات اصلاحی

نکات مهم انتخاب بهترین مرکز فیزیوتراپی پونک تهران

ساعات کاری منعطف داشته باشد

بهترین فیزیوتراپی در تهران با داشتن ساعات کاری متفاوت و منعطف به شما این امکان را می دهد که محدودیتی در مراجعه به آن نداشته باشید. به عنوان مثال در صورتی که نتوانستید صبح به کلینیک ارتوپدی در غرب تهران و هر نقطه از پایتخت مراجعه کنید، بتوانید بعد از ظهر مراجعه داشته باشید.

نظرات بیماران را پیگیری کنید

نظرات بیماران به طور قابل توجهی می توانند در انتخاب بهترین فیزیوتراپی در تهران به شما کمک کنند. بیمارانی که زیر نظر متخصص ارتوپدی درمان شده اند، می توانند تجربیات خود را با دیگر بیماران در میان بگذارند.

جلسات درمانی یک ساعت باشند

هر چقدر جلسه فیزیوتراپی طولانی تر باشد، بیمار بیشتر خسته می شود و این برای وضعیت جسمی او مساعد نیست. به ویژه اگر جراحی انجام داده باشد. برای این بیماران معمولاً متخصص ارتوپدی سعی می کند برنامه سبک در نظر بگیرد تا سطح فشار به بیمار و بخیه ها کمتر باشد.

مجهزترین مرکز فیزیوتراپی تهران

بهترین فیزیوتراپی تهران از شهرت خوبی برخوردار است

بهترین مرکز فیزیوتراپی غرب تهران باید از شهرت خوبی برخوردار باشد. یعنی میزان رضایت مراجعه کنندگان به آن بالا باشد. نظرات مثبت و سطح رضایت بالای بیماران به شما اطمینان بیشتری در انتخاب می دهد.

اعتبار بهترین مرکز فیزیوتراپی تهران

مجوزهای مربوط به فیزیوتراپی را داشته باشد

به بهترین مرکز فیزیوتراپی تهران که مراجعه کنید، می بایست مجوزهای آن را ببینید. معمولاً مراکز فیزیوتراپی مجوزهای خود را در یک مکان مناسب نصب می کنند. بیماران مجوزها را می بینید و اطمینان حاصل می کنند که به مرکز معتبری مراجعه کرده اند. یک مرکز فیزیوتراپی معتبر باید مجوز فیزیوتراپی شانه، لگن، کمر و پا را داشته باشد. علاوه بر این مجوزهای مربوط به ارتوپدی فنی را نیز در مرکز نصب کرده باشد.

هزینه های بهترین مرکز فیزوتراپی تهران معقول باشد

هزینه های بهترین فیزیوتراپی در تهران می بایست مطابق با نرخ نامه باشد. مراکز با درصد رفاه بیشتر، تا حدودی می توانند هزینه های خود را افزایش دهند. چرا که امکانات بیشتری را در اختیار بیماران قرار می دهند. در عین حال افزایش بیش از اندازه معقول نیست و باعث می شود بیمار از درمان صرف نظر کند.

کلینیک فوق تخصصی فیزیوتراپی سپنتا بهترین مرکز فیزیوتراپی پونک تهران

اگر می پرسید فیزیوتراپی نزدیک من در پونک کجاست، باید کلینیک سپنتا را خدمت شما معرفی کنیم. کلینیک سپنتا یکی از بهترین مراکز فوق تخصصی فیزیوتراپی در پونک است که تمامی خدمات ذکر شده را ارائه می دهد. حضور پرافتخار دکتر حبیب رشادی جراح و متخصص ارتوپدی در این کلینیک به بیماران این اطمینان را می دهد که زیر نظر یک متخصص درمان می شوند. ویژگی ها و خدمات مهم کلینیک سپنتا به ترتیب عبارتند از:

کارشناسان خبره و متخصص در زمینه فیزیوتراپی

تیم بسیار ماهر

کلینیک بیمار محور

ارائه مراقبت های حرفه ای

مراقبت با کیفیت عالی

کلینیک سپنتا به عنوان بهترین فیزیوتراپی غرب تهران نیز شناخته می شود. چرا که بیماران متعددی با مشکلات مختلف زانو در این کلینیک بهبود یافته اند. دکتر حبیب رشادی فوق تخصص فیزیوتراپی در تهران در این کلینیک حضور دارد و در تلاش است تا روند بهبودی را برای بیماران رقم بزند.

سوالات متداول


کلینیک سپنتا همان فیزیوتراپی اشرفی اصفهانی است؟

بله. کلینیک سپنتا در این محدوده و در نزدیکی خیابان اشرفی اصفهانی واقع شده است.

سپنا کلینیک آسیب های ورزشی پونک می باشد؟

بله. در این کلینیک بسیاری از ورزشکاران پس از جراحی مینیسک و رباط صلیبی روند درمان خود را زیر نظر دکتر حبیب رشادی می گذرانند.

در این کلینیک تزریق پی آر پی انجام می شود؟

بله تزریق پی آر پی یکی از تزریقات تخصصی مفصل است که زیر نظر دکتر حبیب رشادی انجام می شود.

کلام پایانی

در این مطلب خصوصیات و ویژگی های بهترین فیزیوتراپی در تهران را به شما معرفی کردیم. اینکه یک مرکز فیزیوتراپی در تهران باید علاوه بر فیزیوتراپی می بایست کلینیک حرکات اصلاحی در تهران باشد. فیزیوتراپی و کلینیک سپنتا یکی از بهترین مراکز فیزیوتراپی تهران است که این ویژگی ها را دارا می باشد. شما با مراجعه به این مرکز می توانید از انواع خدمات فیزیوتراپی و ارتوپدی فنی بهره مند شوید.

سنجش تراکم استخوان

دکتر حبیب رشادی

جراح و متخصص استخوان و مفاصل عضو انجمن آسیب های ورزشی، جراحی زانو و آرتروسکوپی اروپا دوره های تکمیلی جراحی های تعویض مفصل زانو و آسیب های ورزشی از انگلستان دوره های تکمیلی جراحی بازسازی منیسک و رباط های صلیبی از اتریش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *