[mn_kkstar]

بهترین جراح تعویض مفصل لگن در تهران کیست؟

بهترین جراح تعویض مفصل لگن در تهران کیست؟ تعویض مفصل لگن یکی از اقداماتی است که در اثر التهاب مفصل ران و آسیب این قسمت باید انجام شود. بنابراین شما باید بهترین پزشک تعویض مفصل لگن در تهران را پیدا کنید تا جراحی موفقیت آمیزی داشته باشید. در این مطلب با بهره گیری از تجربیات دکتر حبیب رشادی، ارتوپد فعال در کلینیک سپنتا به شا در انتخاب بهترین جراح کمک کنیم. کلینیک سپنتا بهترین مرکز ارتوپدی تهران است که بیماران برای دریافت خدمات ارتوپدی و فیزیوتراپی به آن مراجعه کنند. 

معرفی بهترین جراح تعویض مفصل لگن در تهران

دکتر حبیب رشادی

دکتر حبیب رشادی

متخصص  ارتوپدی و جراح تعویض مفصل لگن

امتیاز ۹۸%

۱۸۹ نظر

تهران، میدان پونک بلوار میرزابابایی، جنب باغ رستوران لاله، ساختمان بانک گردشگری، طبقه چهارم

تماس با کلینیک روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه

نگاهی به نظرات درباره بهترین جراح تعویض مفصل لگن در تهران

دکتر حبیب رشادی واقعا کارشون حرف نداره بهترین متخصص ارتوپدی در پونک تهران هستن واقعاً. همسایمون برای جراحی آرتروسکوپی زانو پیششون رفته بود خیلی تعریف می کنه و واقعا از نتیجه عملش راضیه

مادر دوست من پیش دکتر حبیب رشادی عمل کرد. تقریبا یک ماه استراحت رو لازم داره… بعدش دیگه باید کم کم شروع کنه به قدم زدن و راه رفتن… اولش سخته اما به مرور خوب میشه راه رفتنش

من برای زانوم پیش دکتر رشادی رفتم بعد ۵ سال از دردش بالاخره خلاص شدم واقعا خوبن. دکتر حبیب رشادی یکی از بهترین متخصصین ارتوپدی در تهران هستن. واقعا کارشون خوبه. زانوی مادر دوستم پرانتزی شده بود. پیشش عمل کرد و الان خیلی بهتر شده.

من دکتر حبیب رشادی رو پیشنهاد میکنم برادر من پیششون تعویض مفصل زانو  انجام داد خیلی راضی بود و الان خیلی بهتره خداروشکر

مادربزرگ من پیش دکتر رشادی تعویض مفصل زانو رو انجام داد. خیلی کارشون خوبه. اصلا مادربزرگم اذیت نشد. یک سری مراقبتها واسه بعد جراحی گفت که اونم دقیق انجامش داد و بعدش خداروشکر کامل خوب شد.

دکتر رشادی خیلی کارشون خوبه برای تعویض مفصل زانو. من دوتا از آشناهای نزدیک پیششون جراحی زانو انجام دادن خیلی نتیجه خوبی داشت جراحیشون. اسمشون رو بزنی گوگل میاره

من دکتر حبیب رشادی رو پیشنهاد میکنم برادر من پیششون تعویض مفصل زانو  انجام داد خیلی راضی بود و الان خیلی بهتره خداروشکر

تخصص های بهترین جراح تعویض مفصل لگن در تهران

بهترین جراح تعویض مفصل لگن در تهران باید برخی تخصص های جانبی برای قبل و بعد از جراحی را هم داشته باشد. این تخصص ها به ترتیب عبارتند از:

تخصص ارتوپدی و جراحی مفصل لگن
متخصص اوزون تراپی
تخصص فیزیوتراپی مفصل لگن
متخصص لیزر تراپی برای مفصل لگن

ویژگی های بهترین جراح تعویض مفصل لگن در تهران

بهترین متخصص تعویض مفصل لگن در تهران باید چند ویژگی خیلی مهم داشته باشد که در این بخش می خواهیم به هر یک از آنها اشاره ای داشته باشیم.

تجربه، تخصص و مهارت را همزمان داشته باشد

بهترین جراح تعویض مفصل لگن در تهران باید تخصص و دانش را در کنار تجربه داشته باشد. بهترین جراحان پس از اینکه تخصص و طرح خود را گذراندند، تا مدتها در کنار بهترین متخصصین و جراحان فعالیت می کنند. این کار به آنها کمک می کند تا تجربه و مهارت بیشتری در این زمینه کسب کنند.

بررسی دقیقی رو مشکل بیمار داشته باشد

مورد بعدی که باید بهترین متخصص تعویض مفصل لگن در تهران داشته باشد، این است که با دقت تمامی مشکلات بیمار را بررسی کنید. به عنوان مثال پیش از اینکه جراحی را تجویز کند، مشکلات مفاصل بیمار را هم از او بپرسد. بیمار را به یک تصویربرداری معتبر ارجاع دهد و آزمایش های لازم را تجویز کند. 

با اخلاق و صبور باشد

صبر و اخلاق یک جراح و متخصص تعویض مفصل لگن در تهران بسیار مهم است. بیمار با واهمه و نگرانی های متعددی به پزشک مراجعه کنید. این پزشک است که با صبر و حوصله می تواند نگرانی های بیمار را برطرف کند. سپس در مورد روند درمان با بیمار صحبت کند. مطمئناً یک بیمار در وهله اول برای اطمینان دوست دارد، ارتباط خوبی با پزشک برقرار کند.

از جدیدترین متدها برای درمان استفاده کند

بهترین جراح تعویض مفصل لگن در تهران سعی می کند از بهترین و جدیدترین روش های درمانی برای جراحی استفاده کند. چون جدیدترین روش ها می توانند عوارض کمتری برای بیمار به دنبال داشته باشند و روند بهبودی را سریعتر کنند. 

بهترین متریال را برای تعویض مفصل لگن به بیمار معرفی کند

خیلی مهم است که جراح بهترین متریال را برای جراحی به بیمار معرفی کند. در واقع با توجه به شناختی که پزشک نسبت به متریال ها متفاوت مفصل دارد، به خوبی می داند که کدام پروتز مناسب تر است. به این ترتیب صرف نظر از هزینه ها سعی می کند، بهترین گزینه را به بیمار توصیه کند.

کلام پایانی

بهترین جراح تعویض مفصل لگن در تهران کسی است که تخصص، مهارت و دانش کافی در این زمینه داشته باشد. تجربه قطعاً مهمترین ملاک در انتخاب یک جراح خوب برای تعویض مفصل لگن است. مهمتر از همه نظرات و شهرتی است که پزشک نزد بیماران دارد. دکتر حبیب رشادی یکی از بنام ترین و بهترین متخصصین در زمینه تعویض مفصل لگن است که همه بیماران ایشان را به نام نیک می شناسند. در این مطلب هر آنچه می توانست در این زمینه به شما در انتخاب بهترین متخصص تعویض مفصل لگن در تهران کمک کند را بیان کردیم. اگر در این زمینه سوالی دارید می توانید به انتهای مقاله، بخش دیدگاه مراجعه کنید و سوال خود را با ما در میان بگذارید. 

سنجش تراکم استخوان

دکتر حبیب رشادی

جراح و متخصص استخوان و مفاصل عضو انجمن آسیب های ورزشی، جراحی زانو و آرتروسکوپی اروپا دوره های تکمیلی جراحی های تعویض مفصل زانو و آسیب های ورزشی از انگلستان دوره های تکمیلی جراحی بازسازی منیسک و رباط های صلیبی از اتریش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *